Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

 

WMF

ul. Balonowa 49

64-100 Leszno

 

Formularz zwrotu

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

W razie pytań - skontaktuj się z nami.

 

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Formularz Reklamacyjny dla produktów nieelektrycznych

 

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

 

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

 

WMF

ul. Balonowa 49

64-100 Leszno

 

Jeśli reklamacja zostanie uznana, zwracamy koszty w wysokości najtańszej opcji wysyłki.

W przypadku nieuznanej reklamacji, odsyłamy produkt, nie zwracamy kosztów przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium