Regulamin Promocji „BLACK WEEK”
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Promocja nosi nazwę „BLACK WEEK” (dalej: „Promocja”). Niniejszy regulamin określa warunki i zasady Promocji, w szczególności określa warunki uczestnictwa w Promocji, prawa i obowiązki Organizatora oraz prawa i obowiązki uczestników Promocji ( dalej: „Regulamin”).
1.2. Organizatorem Promocji jest Groupe SEB Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Inflancka 4C, 00-189 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego za numerem KRS 0000103545, REGON: 011558890, NIP: 5220101645 (dalej: „SEB” lub „Organizator”), adres poczty elektronicznej: sklep@wmf.pl
1.3. Promocja organizowana jest w Sklepie Internetowym Organizatora dostępnym pod adresem www.wmf.pl („Sklep Internetowy”), w którym w sprzedaży znajdują się Produkty objęte Regulaminem.
1.4. Promocja obowiązuje od dnia 22.11.2024 r. do dnia 02.12.2024 r. („Okres Promocji”). 1.5. Promocja kierowana jest wyłącznie do konsumentów i tylko konsument może wziąć w niej udział. Przez konsumenta rozumie się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 22¹ Kodeksu cywilnego).
2. ZASADY UDZIAŁU W PROMOCJI
2.1. Uczestnikiem Promocji może być jedynie osoba fizyczna, która (dalej: „Uczestnik”):
-
jest pełnoletnia (ukończyła 18 lat), posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
-
zamieszkuje na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
-
w Okresie Promocji dokona zakupu dowolnego Produktu bądź Produktów o łącznej wartości 599 zł lub wyższej w Sklepie Internetowym prowadzonym pod adresem: ww.wmf.pl, jako konsument w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego, a więc nie w związku z działalnością gospodarczą lub zawodową.
2.2. W Promocji nie mogą wziąć udziału:
-
pracownicy Organizatora oraz pracownicy podmiotów współpracujących przy przygotowaniu i realizacji Promocji,
-
współpracownicy podmiotów wymienionych pod lit. a) tj. osoby i jednostki organizacyjne współdziałające na podstawie umów cywilnoprawnych, ani też członkowie organów podmiotów wskazanych pod lit. a),
-
inne osoby biorące udział w jakikolwiek sposób w organizacji i przeprowadzeniu Promocji,
-
osoby najbliższe wobec osób wymienionych pod lit. a-c) powyżej, przez które rozumie się małżonków, wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, powinowatych do drugiego stopnia, osoby pozostające w stosunku przysposobienia lub ich małżonków.
2.3. Promocja polega na otrzymaniu rabatu przez Uczestnika, który w Okresie Promocji dokonał zakupu w Sklepie Internetowym prowadzonym pod adresem: ww.wmf.pl Produktu bądź Produktów objętych akcją promocyjną o łącznej wartości:
-
10% przy zakupach za minimum 599 zł,
-
15% przy zakupach za minimum 899 zł,
-
20% przy zakupach za minimum 1599 zł
Do wartości nie wliczają się produkty objęte wykluczeniami [punkt 2.5]
2.4 Rabat w określonej wysokości udzielany jest w zależności wartości produktów objętych akcją promocyjną i naliczy się automatycznie po wpisaniu przez Uczestnika w polu „kod rabatowy” kodu „BLACK2024”.
2.5 Wykluczenia akcji promocyjnej :
a) produkty przecenione [będące aktualnie w promocji]
b) ekspresy automatyczne WMF Perfection [wszystkie modele]:
https://wmf.pl/pl/p/Ekspres-automatyczny-WMF-Perfection-880L/6516
https://wmf.pl/pl/p/Ekspres-automatyczny-WMF-Perfection-840L/6515
https://wmf.pl/pl/p/Ekspres-automatyczny-WMF-Perfection-640/6605
https://wmf.pl/pl/p/EKSPRES-AUTOMATYCZNY-WMF-Perfection-680-/6604
2.6. Promocja dotyczy całego asortymentu Sklepu Internetowego z wyjątkiem produktów w promocji oraz ekspresów automatycznych.
2.7. Uczestnik Promocji może skorzystać z Promocji kilkakrotnie.
2.8. W przypadku skorzystania przez Uczestnika Promocji z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Produktów Promocyjnych objętych Promocją zawartej na odległość́, Uczestnik Promocji zobowiązany jest do zwrotu wszystkich nabytych w ramach Promocji Produktów Promocyjnych.
2.9. W przypadku zwrotu Produktów Promocyjnych, cena jaka będzie zwracana Uczestnikowi wynosić́ będzie wartość́ zapłaconą przez Uczestnika, tj.: cenę̨ z uwzględnieniem rabatu.
2.10 Udział w Promocji jest dobrowolny.
3. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
3.1. Reklamacje dot. Promocji, w tym jej przebiegu mogą być zgłaszane pisemnie na adres: WMF, ul. Balonowa 49, 64-100 Leszno bądź drogą e-mailową na adres: sklep@wmf.pl z dopiskiem:
„BLACK2024”
3.2. Prawo złożenia reklamacji przysługuje Uczestnikowi Promocji przez cały Okres trwania Promocji oraz przez 60 dni kalendarzowych po zakończeniu Okresu trwania Promocji. O zachowaniu terminu składania reklamacji decyduje data stempla pocztowego na kopercie z listem reklamacyjnym, a w przypadku reklamacji zgłaszanych drogą e-mailową – data wysłania reklamacji za pośrednictwem poczty e-mail.
3.3. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres zamieszkania Uczestnika Promocji – w przypadku reklamacji zgłaszanych listem, zaś adres e-mail – w przypadku reklamacji zgłaszanych drogą e-mailową, jak również opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
3.4. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. Uczestnik zostanie powiadomiony o decyzji w sprawie jego reklamacji listem poleconym na adres podany w reklamacji, a w przypadku gdy reklamacja została wysłana pocztą elektroniczną - adres e-mail wskazany w formularzu.
3.5. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego, Uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń na drodze postępowania sądowego.
4.PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH - KLAUZULA INFORMACYJNE
4.1. W przypadku prowadzenia postępowania reklamacyjnego, Uczestnik Promocji udostępnia Organizatorowi swoje dane osobowe, tj.: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, w celu rozpatrzenia reklamacji. Podanie danych osobowych, o których mowa w niniejszym punkcie jest dobrowolne, ale niezbędne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji przez Organizatora.
4.2. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania – rozpatrzenia reklamacji.
4.3. Dane osobowe Uczestników Promocji będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych („RODO”) oraz zgodnie z innymi wydanymi na jego podstawie polskimi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w związku z ochroną danych osobowych.
4.4. Administratorem danych osobowych Uczestników Promocji jest Groupe SEB Polska Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Inflancka 4C, 00-189 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego za numerem KRS 0000103545 („Administrator”). W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych należy kontaktować się na adres e-mail: info.pl@groupeseb.com
4.5. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do żądania informacji na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
4.6. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania (poprawienia, uzupełnienia), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo żądania przeniesienia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych/Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W celu wniesienia sprzeciwu lub cofnięcia zgody Uczestnik powinien skontaktować się z Administratorem (Organizatorem), którego dane wskazane są powyżej.
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO, w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Administratorowi nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Dane osobowe Uczestników nie będą przekazywane poza terem Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
5. ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
-
Organizator jest jednocześnie usługodawcą usług świadczonych drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. z dnia 6 lutego 2020 r., Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.). Niniejszy Regulamin stanowi jednocześnie regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 w.w. ustawy. Organizator świadczy usługi drogą elektroniczną w czasie rzeczywistym, nieodpłatnie i zgodnie z niniejszym Regulaminem.
-
Usługi świadczone drogą elektroniczną bezpłatnie przez Organizatora na rzecz Uczestnika, polegają na zapewnieniu dostępu do informacji na temat niniejszej Promocji oraz do zamieszczonego na stronie www.wmf.pl Regulaminu Promocji, udostępnianych na indywidualne żądanie Uczestnika w taki sposób, aby Uczestnik miał do nich dostęp w czasie przez siebie wybranym za pośrednictwem strony internetowej www.wmf.pl (dalej „Usługa informacyjna”).
-
Przed zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną Uczestnik powinien zapoznać się z treścią Regulaminu i zobowiązać się do jego przestrzegania.
-
Zgoda Uczestnika na korzystanie z usług objętych Regulaminem może być w każdej chwili cofnięta. W celu rezygnacji z usług należy przesłać wiadomość na adres: sklep@wmf.pl. Niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości, umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje rozwiązana, a Organizator usuwa dane Uczestnika z systemu informatycznego.
-
Zakazane jest dostarczanie przez Uczestnika treści o charakterze bezprawnym.
-
Dla współpracy z systemem informatycznym, którym posługuje się Organizator, Uczestnik musi dysponować sprzętem i systemem spełniającym następujące wymagania techniczne:
-
komputer z internetową przeglądarką www z włączoną obsługą plików „cookies” i javascript;
-
połączenie z siecią Internet,
-
jedną z najnowszych wersji przeglądarki: Chrome (wersja 59 i nowsza), Safari (wersja 10 i nowsza) lub FireFox (wersja 54 i nowsza).
-
Organizator informuje, że korzystanie z usług określonych w niniejszym Regulaminie może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet i rekomenduje Uczestnikom przedsięwzięcie odpowiednich kroków w celu jego zminimalizowania. Organizator zapewnia działanie systemu teleinformatycznego, który umożliwia korzystanie z usługi świadczonej drogą elektroniczną w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych do treści przekazu składającego się na tę usługę, w szczególności przy wykorzystaniu technik kryptograficznych odpowiednich dla właściwości świadczonej usługi, a także jednoznaczną identyfikację stron usługi świadczonej drogą elektroniczną. W razie planowanych przerw, modernizacji lub też w innych podobnych wypadkach, Organizator ma prawo powiadomić o nich Uczestników na stronie www.wmf.pl.
-
Do reklamacji usług świadczonych drogą elektroniczną stosuje się odpowiednio postanowienia pkt 3 Regulaminu, z tym zastrzeżeniem, że reklamacje w stosunku do Usług informacyjnych mogą być zgłaszane w każdym czasie.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przywołanej w pkt 5.1. powyżej.
-
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Zasady przeprowadzania Promocji określa niniejszy Regulamin.
-
Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.wmf.pl oraz w siedzibie Organizatora.
-
Informacje na temat Promocji można uzyskać poprzez kontakt telefoniczny z Działem obsługi klienta Sklepu Internetowego pod numerem infolinii +48 535-523-531 (czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30) bądź live chat dostępny w Sklepie Internetowym Organizatora pod adresem www.wmf.pl w dolnej części strony (aktywny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 21.00).
-
Organizator zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany niniejszego Regulaminu, jeśli jest to niezbędne dla prawidłowego i zgodnego z prawem przeprowadzenia Promocji. W takim przypadku Organizator zobowiązany jest, co najmniej na 12 dni wcześniej poinformować na stronie internetowej www.wmf.pl o treści zmian Regulaminu i terminie ich wprowadzenia, tak by każdy Uczestnik miał możliwość zapoznania się z nowymi postanowieniami Regulaminu.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się ogólnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Warszawa, dnia 20 listopad 2024 r.